sobota, 2 czerwca 2007

wInspiracje muzyczne: w poszukiwaniu Słońca



Ponieważ moje poprzednie propozycje osadzone w klimatach okołorapowych nie przypadły Wam do gustu (wnioskuję z braku komentarzy) zaproponuję coś z klimatu ostatnimi czasy bardzo mi bliskiego...Mayra Andrade to piękna,młoda dziewczyna pochodząca z Cuby, dorastająca gdzieś pomiędzy Afryką a Europą.




Częste podróże miały spory wpływ na rozwój jej kunsztu muzycznego, osadzonego w klimatach soulu,jazzu i etnicznych dźwięków prosto z wysp Zielonego Przylądka. Nie tak dawno bo w zeszłym roku wydała wspaniałą płytę ("Navega") i to właśnie z tego albumu proponuję posłuchać kilka utworów...
Można zakochać się w jej muzyce i nie tylko w muzyce...







***


Tym co Mayra do gustu nie przypadła prezentuję wyczyn pewnego pana o imieniu Aries Spears który to znany jest...no właśnie, sami zobaczcie z czego ;)



5 komentarzy:

Rbnyggah pisze...

ha ha, ja znam tego Pana bardzo dobrze :p a jego wyczyny są bezkonkurencyjne niewątpliwie. Jest mistrzem w tym fachu, ale jak to coś nazwac..?

Rbnyggah pisze...

a Ta Pani wyżej..hmmm..rzeczywiście jest bardzo ladna, utalentowana i zdolna, ale chyba tylko Winiowi sie podoba ;p;p;p

Anonimowy pisze...

Winiu moj drogi. to ze nie komentuje nie oznacza ze mi sie nie podoba bracie. bardzo ladnie spiewa, gra na gitarze jak sie domyslam i wpada w ucho ta muzyka nawet. wyobrazam sobie wtedy ze leze na piasku, jest upal, w reku trzymam sok w szklance z parasolka i do tego szum.... szum morza :) a koles..... gdyby nie wideo pomyslal bym ze jest tam ich wiecej jak jeden :)

Anonimowy pisze...

Mayra absolutnie fantastyczna, niesamowity klimat tworzy, tak jak malik czuję że jestem na plaży i jest ok 35 stopni celsjusza, jest bosko :)dzięki

PS: Czekam na Ayo, nie wierzę, że Ci się nie spodobała;)

WIN pisze...

Jak widać Nawrot nie jestem osamotniony w sympatii do Mayry:)

P.S.
Znam najnowszą płytę Ayo, która to była intensywnie reklamowana w naszym kraju...i słusznie, wspaniała muzyka. Jeśli chodzi o kawałek który rekomendowałaś to akurat nie powala mnie na kolana:) ale jej inne utwory bardzo przypadły mi do gustu.Dzięki.