sobota, 19 maja 2007

Kilkuchwilowaudycja.... mix malik

Moja "kilkuchwilowaudycje" rozpoczne od znanego kawalka "Hit Em Up" 2paca. Kawalka ktorego klip zostal nagrany miesiac przed smiercia artysty. To bylo "wozonko i szacuneczek" kiedy wraz z da-WIN-chi'm sluchalismy tego na okraglo... piekne czasy :)

Zwolnijmy... Pozno zaczalem sluchac De la Soul. Bylo "All Good" zastartowalem dopiero od "Baby phat"

W czasie pobytu w UK co tydzien wiernie ogladalem poczynania amatorow w spiewaniu swiatowych tytulow sceny muzycznej. Uwazajcie co chcecie ja wiedzialem ze Ona zwyciezy. Ma niesamowity talent, jest naprawde ladna i skromna a to sa walory na prawdziwa gwiazde. Konkurs skonczyl sie w grudniu 2oo6 a mi ciagle ciarki przechodza jak slysze jej glos :) Przepraszam ze material jest dlugi ale to tylko jeden z wielu jej wokalnych popisow wiec mysle ze te 6 minut zostanie mi to wybaczone :) Leona Lewis "Summertime"...

...
przypomne tylko ze w jury zasiadaja specjalisci w dziedzinie muzyki. M.in. zona Ozziego Ossbourna :)

3 komentarze:

WIN pisze...

First of all dzięki Malik za przypomnienie o De La, zawsze uwielbiałem ich pozytywny styl...chociaż Tupac Shakur popadł w skrajność w kawałku Hitem up to zawsze będzie wpadał w ucho ten kawałek (text każdy zna):) ...a Leona jest amazing :) Wokalnie i wizualnie, thanks mate!

malikowski pisze...

Dzieki Win :) Zwroccie uwage na clip De La Soul ze pojawia sie tam informacja iz jest to nie "Baby Phat" jak nam sie wydaje lecz... DMX "Who We Be" :) uwielbiam takie pomylki :D
A Leona poplakala sie po werdykcie Simona. Ze szczescia i radosci. Dosc czesty widok u niej.

WIN pisze...

Wiem o błędzie:)Od razu zauważyłem, uwielbiam "who we be" notabene;)
Malik, czekam na kolejną kilkuchwilową. By the way musimy osobno zapostować o De La bo to legenda:) Niech muza będzie z Tobą!